Meie bränd, meie identiteet
Maailm meie ümber on kiire ja värvikas. Kogu see mitmekesisus põhineb struktuuril, andmepunktide võrgustikul, mis põhjustab ja kirjeldab nähtust, mida me nimetame universumiks. Need andmepunktid annavad meile võimaluse jälgida, uurida ja selgitada maailma ning selles toimuvaid protsesse.
Statistikaameti logo moodustavad sõnaühend „Eesti Statistika“ (mis on Statistikaameti kaubamärk) ja selle ees olevad üheksa võrdsete vahedega ruudukujuliselt paigutatud punkti.
Need üheksa punkti sümboliseerivad andmeid ja on joondatud mõttelise võrgustikuga, mis andmeid seob.
Eestikeelne statistikaameti logo.
Logo punktid on mõtteliselt seotud Eesti valitsusasutuste ühtse identiteedisüsteemiga, tuginedes riigivapi proportsioonidele ja viidates, et riik on tohutu andmekogu selle kõige esialgsemas vormis.
Statistikaameti logo riigivapi taustal.
Sümboliseerimaks andmeanalüüsi täielikku sõltumatust ja erapooletust, ei ole Statistikaameti visuaalne identiteet siiski riikliku süsteemi tuletis, vaid pigem selle kommentaar või röntgenipilt.
Kõik statistikaameti materjalid järgivad all loetletud põhimõtteid:
- asjakohasus
- ajakohasus
- täpsus
- õigeaegsus
- kättesaadavus
- võrreldavus
- selgus
- neutraalsus
Statistikaameti graafilise identiteedi moodustavad üksteist stilistiliselt täiendavad logo, punktiirmuster, tüpograafia- ja värvisüsteem ning muud elemendid, mis kõik on loodud selleks, et aidata analüüsida ja selgitada maailma mitmekesisuse taga olevaid andmeid ning innustada teisi sama tegema.
Graafilise identiteedi näited.